ОФОРМЛЕННЯ І ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ

  • Оформити замовлення можливо за допомогою електронної форми на сайті додавши необхідну продукцію у віртуальну корзину. Після обробки замовлення, з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження умов доставки та оплати.
  • Замовити продукцію можливо за телефоном:

      (044) 224-55-54; +38 (067) 941-31-38

 Оплата здійснюється готівковим розрахунком за фактом отримання товару або за безготівковим розрахунком попередньо погодивши замовлення з менеджером.

                               Умови повернення та обміну товару

Повернення та обмін

  Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на повернення та обмін товару в залежності від належної та неналежної якості.

Умови повернення товару належної якості

  Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцеві непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) в місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню і обміну, якщо:

  • товар не був у експлуатації й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • програмне забезпечення не зазнало змін чи активації;
  • товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;
  • наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку у цього продавця)

Перед початком експлуатації, будь ласка, уважно прочитайте інструкцію!
Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Умови повернення товару неналежної якості

  Повернення товару неналежної якості здійснюється в період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцеві при дотриманні наступних умов:
наявність документу від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним і підлягає усуненню;
збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату товару;
цілісність комплекту, пакування та маркування не порушені.

  Способи повернення товару


  Для повернення товару необхідно зв’язатися з представниками інтернет-магазину (044) 224 55 54 для отримання інформації про те на яких умовах здійснити повернення товару.
Грошові кошти поступають на рахунок покупця впродовж 10 (десяти) банківських днів, після того, як повернений товар був доставлений до продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

                                                Умови повернення коштів

  Якщо повернення товару було підтверджено продавцем, можливі наступні варіанти повернення коштів:
1. При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде проведено на карту, з якої була здійснена оплата. Наявність банківської платіжної картки при поверненні має бути обов’язковою.
2. При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 10 банківських днів на карту, з якої була здійснена оплата.
3. При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, що не передбачає використання банківської карти, необхідно зв’язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Винятки

  Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню (аксесуари, комплектуючі та витратні матеріали).
Ознайомитися з переліком та умовами ви можете за посиланням